Jasper Forum

Join the discussion! This forum covers Jasper, TN local community news, events for your calendar, and updates from colleges, churches, sports, and classifieds.

Post your comments on these topics to this board. Give us your feedback on government issues or coverage from TV stations and Radio networks in your area.

Tell us your thoughts, ask questions or create a poll!

Start Discussion
Title Updated Last By Comments
Tiffani Rector (Oct '13) Nov '13 Ashley sha 5
Looking for a personal trainer (Nov '13) Nov '13 trainer 2
haletowntn bridge (Nov '13) Nov '13 JACK WOOTEN 1
stolen money (Nov '13) Nov '13 Kyle 2
tiffani rector (Nov '13) Nov '13 Ashley sha 1
Michael Burns (Oct '13) Nov '13 Lol 3
jasper mcdonalds (Oct '13) Oct '13 haha 3
derbis and trash (Apr '11) Oct '13 yep yep 4
samantha carter (Sep '13) Oct '13 warriors 2
crandle ritchie (Oct '13) Oct '13 shadowgurl 2
let's get rid of the "good ole boys system" (May '13) Oct '13 beware 10
brittany hickman & cullen jones (Oct '13) Oct '13 Kate 11
james gurine (Oct '13) Oct '13 yada 6
Desperate (Oct '13) Oct '13 Yep 1
Great couples that truly love each other (May '13) Oct '13 Truly happy 13
Adam Marion (Jul '12) Oct '13 Lol 8
Frank Davis "Brad Paisley" (Oct '13) Oct '13 Anonymous 18
Stephanie Bennett (Oct '13) Oct '13 worried 1
Revolution (Oct '13) Oct '13 Gunny 4
what about valley pediactrics in jasper (Oct '12) Oct '13 Mom of 2 13
old haletown tn bridge (Mar '13) Oct '13 jack wooten 21
Bourke (Sep '10) Oct '13 tax payer in tn 124
Sarah Davis? (Oct '10) Oct '13 Hate Her 22
boy slaps girl at SPHS (Oct '13) Oct '13 I say 19
Just wondering (Sep '13) Oct '13 Mark Thomas 3
ingles (Feb '11) Oct '13 Curiousss 68
old haletown tn bridge (Sep '13) Oct '13 Bayless 8
idiots breakin in peoples houses and vehicles (Oct '13) Oct '13 lol 3
Older men & younger women (Apr '12) Oct '13 Just a number 20
Maximum Fit (Sep '13) Oct '13 iknow 5
Tabitha and Brad (Sep '13) Sep '13 lmao 10
News Obituary for Lois Conaway (Sep '13) Sep '13 foxy 1
Best COD players in MC? (Apr '12) Sep '13 Really tho 11
DMV Road Test (Sep '13) Sep '13 daisy1956 6
Wondering (Sep '13) Sep '13 fairy 3
Colleen the post below is for you (Mar '13) Sep '13 oh okay 6
swan spa (Dec '10) Sep '13 tom t 88
Jordan tinney (Sep '13) Sep '13 jtmwsalpha 1
News Name released in officer-involved shooting in J... (Sep '13) Sep '13 pte525 1
Rock Tn (Jul '13) Sep '13 JUST CURIOUS 3
Prayer before football games (Aug '13) Sep '13 MC Student 41
rock tenn variform (Mar '10) Sep '13 whstever 14
hi (Sep '13) Sep '13 hee-hee 2
Are there any (Sep '13) Sep '13 hee-hee 3
Seriously (Sep '13) Sep '13 Really 2
curious (Sep '13) Sep '13 Uhhhh 4
kilgore family (May '10) Sep '13 Jenn Lockwood Buf... 6
valmont (Dec '12) Sep '13 Drug 14
Help/Advice (Sep '13) Sep '13 Uhhhh 2
News One person killed in officer-involved shooting ... (Sep '13) Sep '13 His Name Is 6
Have you heard? (Sep '13) Sep '13 Jasper 1
Ruby Ellen Studios/The Phoenix (Sep '13) Sep '13 HADS 5
Bryan Phillips (Sep '13) Sep '13 UnKnown 1
whats up with people acting like that (Sep '13) Sep '13 all wrong 1
Felicia Williams (Jun '10) Sep '13 Just sayin 61
Tim shrum and felicia calloway (May '13) Sep '13 Just sayin 10
Troy Timmis (Dec '11) Sep '13 DopestMCinTheMC 6
holly keef (Sep '13) Sep '13 disgusted 1
Cecily Graham (Jan '12) Sep '13 CECILY GRAHAM 33
Southern Land Company Scam (Aug '13) Sep '13 Hixsonftbl 3
Tiffany Webb (Nov '12) Aug '13 hey girl 15
Concerned (Aug '13) Aug '13 u saw it 2
man getting run over in jasper (Jul '11) Aug '13 LMAO 24
Automotive unlimited (Jun '13) Aug '13 concerned 4
Paul West (Jul '13) Aug '13 nineteen 2
you asked about youngest Grandmother (Aug '13) Aug '13 Vandy Gibson 1
Andrew Amason (Aug '13) Aug '13 doug 1
Christina Maxwell (Aug '13) Aug '13 Who 1
Frances Prior - Public Defender (Sep '12) Aug '13 Hixsonftbl 20
kim kilgore (Aug '13) Aug '13 1dude 1
lyndie rogers (Apr '11) Aug '13 humpy 8
Amber Parrish (Aug '13) Aug '13 mch 1
Jasper fall ball ( softball) (Aug '13) Aug '13 Curious 3
jeff gibson (Aug '13) Aug '13 Its just me 2
girl in red car (Aug '13) Aug '13 funnny 2
Best Doctors for Anxiety (Aug '13) Aug '13 oh bother 3
Micheal Matthews---Ladykiller (Jun '10) Aug '13 bugcrawler 7
Wayne Britney huffstutler (Nov '12) Aug '13 Emily 13
old HALETOWN BRIDGE (Jun '13) Aug '13 Lmao 8
Just tooo tired (Jun '13) Aug '13 hot chick 19
old HALETOWN Tn bridge (Aug '13) Aug '13 Oso 3
old HALETOWN tN BRIDGE (Aug '13) Aug '13 jackwooten 1
News Jasper Residents Brace for Sewer Rate Hikes (Jul '13) Jul '13 judy 1
Misty's Bar (Jul '13) Jul '13 Cindy 9
trey harlin (Jul '13) Jul '13 12(: 3
where they at (Jul '13) Jul '13 sp rez 2
church van bob horan (May '12) Jul '13 big country 3
franky wilson?? (Jul '13) Jul '13 Emily 2
What happened to Keith Parker? (Apr '11) Jul '13 Lovely 4
put god back i schools (Jul '13) Jul '13 Cindy 21
Want to make a 5 figure monthly income?? (Jul '13) Jul '13 easy money 4
fat kids (Jul '13) Jul '13 Eric 2
Who is the real ron tucker?!?! (Jul '13) Jul '13 FatBaldMan 2
need help on this (Jul '13) Jul '13 poll 1
Randy Rogers (Feb '12) Jul '13 wrong one 36
Hey Bald Guys!!! Yeah You!! (Jun '13) Jul '13 baldy 3
David Keahey (Jul '13) Jul '13 family 6
kayla marie Rightnbough (Oct '12) Jul '13 kayla reitenbaugh 7
Chris Reitenbaugh (Jun '13) Jul '13 kayla reitenbaugh 4
JP Rollings (Dec '11) Jul '13 super truth 17

Keep Me Updated!

Sign up to receive new Topix forum notifications.

Start a discussion about Jasper

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

More from around the web

Jasper People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]