First Prev
of 6
Next Last
Chick Magnet

United States

#1 Nov 18, 2009
Heard she just got locked up for trafficking? who knows the scoop?
old friend

Danville, KY

#2 Nov 24, 2009
she workin an takin care of her son.
who cares

Danville, KY

#3 Nov 25, 2009
got caught with cocaine
curious

United States

#4 Nov 29, 2009
Did she lose her son and apartment?
polijji

United States

#5 Nov 29, 2009
How she workin in jail???
hov

Danville, KY

#6 Dec 2, 2009
she outta jail an still got her apt & son
Oh hell fire

Waneta, KY

#7 Dec 3, 2009
Why dont people leave Tara alone alone she got set up by that little punk ass jerk that needs his ass kicked one real good time.Glad your home Tara
duhhhhh

Danville, KY

#8 Dec 3, 2009
well obviously she wouldn't be around that jerk if she wasn't getting powder off of him. guess they both FOOLS!!
Who Cares

United States

#9 Dec 3, 2009
I will ask next time I bone her.....
whatever

Harrodsburg, KY

#11 Dec 12, 2009
she's a loser . how blind can u be her man cheats on her all the time and she goes back to him ...she got caught for trafficking cocaine and ppl said she got set up ... how is that did he put a gun to her head and say take this nope he sure didnt ...shes got a curfew for 7pm.... how is that anykind of role model for her son .. and luv is worthless to he dnt wrk all he does is sit at his moms and cheat on tara ...what a shame .. i still love tara tho shes a loser but cool to ... he he
Tara

United States

#12 Dec 27, 2009
whatever wrote:
she's a loser . how blind can u be her man cheats on her all the time and she goes back to him ...she got caught for trafficking cocaine and ppl said she got set up ... how is that did he put a gun to her head and say take this nope he sure didnt ...shes got a curfew for 7pm.... how is that anykind of role model for her son .. and luv is worthless to he dnt wrk all he does is sit at his moms and cheat on tara ...what a shame .. i still love tara tho shes a loser but cool to ... he he
Like I said before u aint gon put ur name on here!!! How childishy can anyone be?? Dont tell me wat type of role model I am! Worry about u wat u be doin! This is ridiculous.! And to say Im a loser but im cool to. You must be one of those ppl who love to talk shit but wont say it to my face! Take care of ur kids before u worry about me. When u get the balls to let me kno who u are then u can say wat u want. I mean seriously does it make u feel good to talk shit about me!! I jus wanna kno wat u get out of all this! I mean its like u dont have ne thing to do but think of stuff to talk about! GET A LIFE PLEASE!
whatever

Harrodsburg, KY

#13 Jan 1, 2010
ha ha learn how to spell be4 u run ur mouth lol go back to skool ......ur a peice of crap and so is ur man both of yall f**k other ppl be then u dnt want him to be wit noone else and its like that wit him too ...both of yall shouldnt have that kid get a job besides a papa john driver and workin back at sonic ....do something wit ur life like be a mother to that lil boy ... maybe if you werent duin coc or whtever it was u got arrested for then u wouldnt have spent all those days in jail ... ha ha how does it feel to be in ur 20's and have a 7pm curfew ....its real hilarious that u say im childish but you cant even spell it lmfao come on now .....have fun being f**ked by big birtha when u got to jail ha ha ha ... hey when u go back to jail may i have ur man and ur lil boy ill take care of them , i pinky swear i will trust me .. but by by now ..its 10;30 and i get to go out ;)
stupid

Harrodsburg, KY

#14 Jan 2, 2010
Whatever.. r u dumb yourself? You just said before what a loser her man is and now you talkin bout takin him while she is in jail? You don't threaten someone about their kids, talkin bout you'll have her little boy. Thats just something you do not do. You won't put your name on here and let her know who you are. I just believe yo' mouth is writing checks that your ass sure can't cash. She's young, people make mistakes, she'll probably learn from this and be a better person. Your on here talkin shit, tryin to bring her down but in the long run, ur helpin her. Fuelin her fire and givin her the motivation to show you different. That is if you would say who you are. You probably wouldn't step to her in the first place. Worry about ur kids and ur man!
quit gittin dicked

Prestonsburg, KY

#15 Jan 2, 2010
whatever wrote:
ha ha learn how to spell be4 u run ur mouth lol go back to skool ......ur a peice of crap and so is ur man both of yall f**k other ppl be then u dnt want him to be wit noone else and its like that wit him too ...both of yall shouldnt have that kid get a job besides a papa john driver and workin back at sonic ....do something wit ur life like be a mother to that lil boy ... maybe if you werent duin coc or whtever it was u got arrested for then u wouldnt have spent all those days in jail ... ha ha how does it feel to be in ur 20's and have a 7pm curfew ....its real hilarious that u say im childish but you cant even spell it lmfao come on now .....have fun being f**ked by big birtha when u got to jail ha ha ha ... hey when u go back to jail may i have ur man and ur lil boy ill take care of them , i pinky swear i will trust me .. but by by now ..its 10;30 and i get to go out ;)
Well let's see what you can't spell first of all hahaha!!! "Skool," (School) "Peice," (Piece) "By By" (Bye, Bye)
Quit hatin on Tara she's a cool chick!!!
Say what

United States

#16 Jan 2, 2010
Say what?
Tara

United States

#17 Jan 3, 2010
whatever wrote:
ha ha learn how to spell be4 u run ur mouth lol go back to skool ......ur a peice of crap and so is ur man both of yall f**k other ppl be then u dnt want him to be wit noone else and its like that wit him too ...both of yall shouldnt have that kid get a job besides a papa john driver and workin back at sonic ....do something wit ur life like be a mother to that lil boy ... maybe if you werent duin coc or whtever it was u got arrested for then u wouldnt have spent all those days in jail ... ha ha how does it feel to be in ur 20's and have a 7pm curfew ....its real hilarious that u say im childish but you cant even spell it lmfao come on now .....have fun being f**ked by big birtha when u got to jail ha ha ha ... hey when u go back to jail may i have ur man and ur lil boy ill take care of them , i pinky swear i will trust me .. but by by now ..its 10;30 and i get to go out ;)
Say wat u want to say about me! You making me famous honey! I'll jus pray for ya! For u to say u will take my child away!!??? What kind of person are you?? If you got a problem with me come to me with it and all tihs nonsense can be settled! I aint on your childishness anymore so I'm goin to leave it at that!! And just to let u kno you not hurting my feelings! You have not clue wat I do so dont assume anything!! But like I said I WILL PRAY FOR ya!! No one knows who u are but GOD!! Take it up with GOD not on topix if you believe I am failing to do the right things!!
Live and learn

Jackson, KY

#18 Jan 6, 2010
Yeah little b!t(he$ need 2 quit worring about other people and go suck one!!! It's not your place to judge others. No one is perfect. Take a look a "you" sometimes. You might not do what someone else does, but everyone has their own flaws. Even the other girls in Harrodsburg who say they have kids now tryin to say they ain't on drugs nemore. We know you are, but who cares. That's you right!
Monty Python

United States

#19 Jan 7, 2010
Nothing's famous about a person on topix who can't spell. That's called "normal".
eyecandy

United States

#20 Jan 7, 2010
I don't care about none of Tara biz. All I know is....SHE IS HOTT!!!! Mmmmmm!
robyn

Harrodsburg, KY

#21 Jan 9, 2010
tara tell these bitche's to stop hatin on you . dont worry bout what they say just be strong and everything will work out for u . and i havent seen u in a while so hi hunny!lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 6
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Harrodsburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Steve Releford, jr 53 min Northern Lite 25
Wesley Carroll 1 hr sickstick 6
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 1 hr Jay 155,437
KY What's mitch McConnell done for coal, when ther... 2 hr Truth 7,184
jason elder 3 hr One True Digger 9
Herion 4 hr Wow 50
what do yall think about austin hines? 4 hr chesley 3
Harrodsburg Dating

more search filters

less search filters

Harrodsburg Jobs

Harrodsburg People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Harrodsburg News, Events & Info

Click for news, events and info in Harrodsburg

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]