First Prev
of 3
Next Last
Whysoshady

Van, WV

#1 May 3, 2012
I have KY friends and you all are nice but why are a lot of Kentucky people shady? You all are nicer in person then people in Ohio/WV but do some messed up crap! lol Women seem to be nice to your face then tend to be the worst cheaters. Anyway, if you guys could fix that you all be a lot better then WV Ohio people lol. Also why is everyone in Ashland and Grayson so bad on pills. Jesus i thought Huntington 9th ave was bad about crack but pill problem is way worse in KY
Tryder

Lexington, KY

#2 May 3, 2012
Why thank you sherlock, want to tell us more $hit we already know?

You can have the Captian Obvious award.

ps, mind your own damn business
Whysoshady

Van, WV

#3 May 3, 2012
lol nice come back di!do.
I'm minding my own business im just voicing what i have experienced. BTW ashland girls are hot i ain't hatin on that.
DontBuyit

Argillite, KY

#4 May 4, 2012
Whysoshady wrote:
lol nice come back di!do.
I'm minding my own business im just voicing what i have experienced. BTW ashland girls are hot i ain't hatin on that.
"I'm minding my own business" Yet you implied that a lot of Kentucky People are shady. How much is a lot? Just because one person does you wrong in Kentucky, that makes us all shady?

Let me ask you this, I've heard tons of jokes about incest and West Virginia, does that mean all West Virginian's are inbred? Yes.

The answer is YES. We're shady people, but at least we don't bang our siblings up in the mountains of West BY GOD Virginia. You're related to 98% of West Virginia, and I'm a shady person. Good day, sir.
honestly

Crown City, OH

#5 May 4, 2012
DontBuyit wrote:
<quoted text>
"I'm minding my own business" Yet you implied that a lot of Kentucky People are shady. How much is a lot? Just because one person does you wrong in Kentucky, that makes us all shady?
Let me ask you this, I've heard tons of jokes about incest and West Virginia, does that mean all West Virginian's are inbred? Yes.
The answer is YES. We're shady people, but at least we don't bang our siblings up in the mountains of West BY GOD Virginia. You're related to 98% of West Virginia, and I'm a shady person. Good day, sir.
I agree! Maybe his " uncle daddy" should have taught him to keep his nasty, lil mouth shut if he doesn't have anything nice to say about Kentuckians! buahaha!
Wow

Ashland, KY

#6 May 4, 2012
I think Kentucky women are the hottest women in the world....
Tryder

Lexington, KY

#7 May 4, 2012
Wow wrote:
I think Kentucky women are the hottest women in the world....
^true story^^
We can grow three things in KY better than anywhere in the world. Fine horses, fine women, and fine cannabis
listen up

Ashland, KY

#8 May 4, 2012
Ok yeah some people are a little backward not what i would call shady. And yeah if your dealing with drug addicts then shady stuff is gonna happen. But some of the best people you will ever meet in your life are right in carter and boyd counties. Meet the real people not the pillheads and you will understand then just how stuck up and weird people are from ohio and west virginia
Listen Up

Ashland, KY

#10 May 4, 2012
amen to that suspicious
Yearightlol

Schererville, IN

#11 May 4, 2012
DontBuyit wrote:
<quoted text>
"I'm minding my own business" Yet you implied that a lot of Kentucky People are shady. How much is a lot? Just because one person does you wrong in Kentucky, that makes us all shady?
Let me ask you this, I've heard tons of jokes about incest and West Virginia, does that mean all West Virginian's are inbred? Yes.
The answer is YES. We're shady people, but at least we don't bang our siblings up in the mountains of West BY GOD Virginia. You're related to 98% of West Virginia, and I'm a shady person. Good day, sir.
Ummmm I beg to differ...You all do bang your own siblings --- YUP! So does WV. Thats why you all are so dumb.

Since: Nov 11

Location hidden

#12 May 4, 2012
DontBuyit wrote:
<quoted text>
"I'm minding my own business" Yet you implied that a lot of Kentucky People are shady. How much is a lot? Just because one person does you wrong in Kentucky, that makes us all shady?
Let me ask you this, I've heard tons of jokes about incest and West Virginia, does that mean all West Virginian's are inbred? Yes.
The answer is YES. We're shady people, but at least we don't bang our siblings up in the mountains of West BY GOD Virginia. You're related to 98% of West Virginia, and I'm a shady person. Good day, sir.
that's funny you say that.. Ky is the state where it all started. WV got put into it when they became part of the damn tri-state. didnt u watch 20/20 when they bad mouthed WV for inbred and no teeth. but yet everyone they interviewed was from KY??? funny stuff!!! and i also agree Ky people are shady. if you talk to anyone from there you know their going to tell u a lie sooner or later. ill place money on it!!!!!!!!!!
Tryder

Lexington, KY

#13 May 4, 2012
willywill wrote:
<quoted text> that's funny you say that.. Ky is the state where it all started. WV got put into it when they became part of the damn tri-state. didnt u watch 20/20 when they bad mouthed WV for inbred and no teeth. but yet everyone they interviewed was from KY??? funny stuff!!! and i also agree Ky people are shady. if you talk to anyone from there you know their going to tell u a lie sooner or later. ill place money on it!!!!!!!!!!
Ky is where it all started?? Y'all it wasn't THAT long ago that Ky and WV were still apart of Virginia.
Is that you Matt

Lexington, KY

#15 May 6, 2012
It's no secret that Grayson has some inbreeding, especially the Hitchens area. Johnson's to be exact.
sick of idiots

Grayson, KY

#16 May 6, 2012
Whysoshady wrote:
I have KY friends and you all are nice but why are a lot of Kentucky people shady? You all are nicer in person then people in Ohio/WV but do some messed up crap! lol Women seem to be nice to your face then tend to be the worst cheaters. Anyway, if you guys could fix that you all be a lot better then WV Ohio people lol. Also why is everyone in Ashland and Grayson so bad on pills. Jesus i thought Huntington 9th ave was bad about crack but pill problem is way worse in KY
So let me guess the real truth here and it is obvious by the way , your statement says it all, I'm sure you will deny it but here it is , some lady that you know from KY was probably nice to you ,but because you are like most men and you read more into it then it really was made a move on her and she turned you down and now your feelings are hurt well that's life so get over it and stop bad mouthing KY and for future reference just because a woman is being nice to you does not mean she wants to sleep with you , but unlike men we don't want to hurt your feelings unless we have to !!!

Since: Nov 11

Location hidden

#17 May 6, 2012
sick of idiots wrote:
<quoted text>
So let me guess the real truth here and it is obvious by the way , your statement says it all, I'm sure you will deny it but here it is , some lady that you know from KY was probably nice to you ,but because you are like most men and you read more into it then it really was made a move on her and she turned you down and now your feelings are hurt well that's life so get over it and stop bad mouthing KY and for future reference just because a woman is being nice to you does not mean she wants to sleep with you , but unlike men we don't want to hurt your feelings unless we have to !!!
THATS FUNNY!!!! because a few people i know one in particular say they love everyone until their own drama and misery kick in... they will even sleep with them and swear they didnt know what they where doing. but hell i bet she did know what she was doing. she just wasnt very good at it!!!:)
joker

Ashland, KY

#18 May 7, 2012
your just as sad, what a joke u must be too keep on stirring the shit, poor lil' feller always lookin for someone to cling to
one in particular

Ashland, KY

#19 May 7, 2012
willywill wrote:
<quoted text> THATS FUNNY!!!! because a few people i know one in particular say they love everyone until their own drama and misery kick in... they will even sleep with them and swear they didnt know what they where doing. but hell i bet she did know what she was doing. she just wasnt very good at it!!!:)
OMG thats not nice, at least i was never cruel to you. please stop posting about me period, just put me out of your head and stop patrolling the grayson forum. Live and let live WJG and forgive and forget... not like it matters anyhow. People make mistakes let me be

Since: Nov 11

Location hidden

#20 May 7, 2012
one in particular wrote:
<quoted text>
OMG thats not nice, at least i was never cruel to you. please stop posting about me period, just put me out of your head and stop patrolling the grayson forum. Live and let live WJG and forgive and forget... not like it matters anyhow. People make mistakes let me be
i never posted any names. especially not yours.. your not the only person i know in grayson, or ky for that matter. i was refferring to the post. u know as well as anyone i talked to several people from grayson. several from Ky. and all they did was shady shit. saying one thing but doing another. i remember one that was married apperantly but was trying to hook up with me as if she was single. it wasnt u only i was reffering to. sorry u felt that way. but if u think because u live in grayson its why im on here your completley wrong there too!! like i said in another post. i wish you nothing but the best! but the best is in Huntington and my ass will never trust another person from KY!! thats a promise (in refference to the post)!!!
skunky smeelz

Chesapeake, OH

#21 May 7, 2012
Whysoshady wrote:
I have KY friends and you all are nice but why are a lot of Kentucky people shady? You all are nicer in person then people in Ohio/WV but do some messed up crap! lol Women seem to be nice to your face then tend to be the worst cheaters. Anyway, if you guys could fix that you all be a lot better then WV Ohio people lol. Also why is everyone in Ashland and Grayson so bad on pills. Jesus i thought Huntington 9th ave was bad about crack but pill problem is way worse in KY
we are gud folks now yure rite we got a lot o trees.
roflmao

Ashland, KY

#22 May 10, 2012
I just bought the new copy of jailed, you know the paper showing arrest for the tristate, well anyways as always all the ky counties combined dont add up to half of what wv has, check the facts. WV has more shady ppl than Ky ever dreamed of. But i still think ur guy's r WILD AND WONDERFUL. So party on cause WV guys can rock a bed.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Grayson Discussions

Title Updated Last By Comments
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 7 min Nutz 152,987
KY What's mitch McConnell done for coal, when ther... 7 min DITCH MITCH 4,323
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 30 min GeorgiaCottongim 130,986
sick people 1 hr the devil makes t... 3
KY Woman's head stepped on by Rand Paul supporters (Oct '10) 1 hr Man From The Edge... 26,252
ECHS Football (Aug '12) 4 hr Lmao 106
ktap classes 5 hr kashsmom 1
•••
•••
•••

Grayson Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••
•••

Grayson People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Grayson News, Events & Info

Click for news, events and info in Grayson
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••