You Know Your Getto When???

Posted in the Evansville Forum

First Prev
of 9
Next Last
Sinbad

Evansville, IN

#1 Jul 5, 2012
You have two TV's, one for sound and one for picture...lol
YeahBuddy

Evansville, IN

#2 Jul 5, 2012
You Know You Ghetto when you walking round the house eating dry cereal cause you ain't got no milk.
lol

Chicago, IL

#3 Jul 5, 2012
you call cherry kolaid flavor. red! or u use vasaline for hair legs lips etc
Vodka

Evansville, IN

#4 Jul 5, 2012
You know you ghetto when have waterbed filled with spring water!!
me

United States

#5 Jul 5, 2012
Your gold teeth cost more than your house
YeahBuddy

Evansville, IN

#6 Jul 5, 2012
You know you ghetto when your remote control batteries, are held by duck tape.
YeahBuddy

Evansville, IN

#7 Jul 5, 2012
when you, run outta tissue & you use yo baby baby wipes, SMH .
Sinbad

Evansville, IN

#8 Jul 5, 2012
When your the only dates on your calender marked is the 1st and the 15th....lol
me

United States

#9 Jul 5, 2012
You think the national anthem is gin and juice
Vodka

Evansville, IN

#10 Jul 5, 2012
When you have bedspread for curtains!!
Sinbad

Evansville, IN

#11 Jul 5, 2012
me wrote:
You think the national anthem is gin and juice
Your getto for sayn that corney shit....lol
umm

Evansville, IN

#12 Jul 5, 2012
When u spell GHETTO Getto
Anonymous

Bellevue, WA

#13 Jul 5, 2012
when you use shampoo for laundry detergent:/
Vodka

Evansville, IN

#15 Jul 5, 2012
When you get 4 tires on riverside then go out town!!
Yessumm

United States

#16 Jul 5, 2012
When ya mini blinds look like ya kids tryin escape
Thisaintcool

AOL

#17 Jul 5, 2012
You guys need to quit comming to my house, watchin' my tv and eatin' my cereal
Sinbad

Evansville, IN

#18 Jul 5, 2012
Yessumm wrote:
When ya mini blinds look like ya kids tryin escape
That was a good one...lmfao!!!
brownie baby

United States

#19 Jul 5, 2012
When you can't open the passenger door and got to get out on the drivers side. And when u go to the gas station put 3 dollars n your tank
Anonymous

Bellevue, WA

#20 Jul 5, 2012
brownie baby wrote:
When you can't open the passenger door and got to get out on the drivers side. And when u go to the gas station put 3 dollars n your tank
lol thats funny :)
funny

United States

#21 Jul 5, 2012
Some of these Are really funny and I find myself doing hahahha

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 9
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Evansville Discussions

Title Updated Last By Comments
Have a Berry Christmas 11 min Drck 56
want him back 15 min Ed Donna 15
Blonde at dollar general 15 min Lookin4theDDs 11
just recording sounds 24 min Lmao 2
i want a girl too pee on me bad (Sep '13) 28 min pokey 25
who's up and horny 37 min Trudy 2
Angela Habib 41 min Real 3
Evansville Dating
Find my Match
More from around the web

Evansville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Evansville News, Events & Info

Click for news, events and info in Evansville

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 5:00 am PST

Bleacher Report 5:00AM
Can't-Miss Picks and Matchup Guide
Bleacher Report12:06 AM
Indianapolis Colts vs. Tennessee Titans: Complete Week 17 Preview for Tennessee
Bleacher Report12:06 AM
Indianapolis Colts vs. Tennessee Titans: Complete Week 17 Preview for Tennessee
Bleacher Report 4:00 AM
Colts' Complete Week 17 Preview vs. Titans
Bleacher Report 4:00 AM
Colts' Complete Week 17 Preview vs. Titans