ware is the 18 & ^ bi girls at?

Posted in the Elk City Forum

First Prev
of 2
Next Last
get it right

Euless, TX

#1 Jul 1, 2012
Hmu
Hmmm

United States

#2 Jul 1, 2012
I'm pretty sure no 18 n up WOMAN would want to even come across someone like u... Ware??? Wow, n then ware is the 18 @^ bi girls at??? Wow, dumb. No WOMAN in their right mind would b like o ya, I'm right here!!! Smh people these dAys
get it right

Euless, TX

#3 Jul 1, 2012
Iam pretty sure they would! U know y! Because everyone experience with everything! & if u say u didn't u lie out your ass! So stop Haten because I like to experience with my sex life
get it right

Euless, TX

#5 Jul 1, 2012
I think its funny y'all don't have anything better to do but talk sh*t! Put your mouth to use & shut the f*ck up! HATERS HAVE TO LOVE EM Y CUZ THEY ALWAYS HAVE U IN MIND!
Hmmm

United States

#7 Jul 1, 2012
Lol that's what I was talkin bout from the jump..I mean I short text, but at least u knw what I'm sayin without havin to read it twice... No woman... 18 n up, a real one anyways, will want an illiterate boy like u tryna obviously stunt to damn hard lol... Keep it in the playground lil boy
get it right

Euless, TX

#8 Jul 1, 2012
& what makes your dum a** think iam a boy! To funny! Girls can like pu*sy to! Anyways I don't have my time to waste on y'all two!
Hmmm

United States

#9 Jul 1, 2012
Lol well at least u made me laugh cuz this posting was funny as hell
get it right

Euless, TX

#10 Jul 1, 2012
Good for u! Hope u don't have any kids! Because u act like child! Well no because they don't even talk sh*t as much as u
Hmmm

United States

#12 Jul 2, 2012
I have 3 educated children who 2 of whom who r in elementary school n they write n talk better than u, it's amusing....
get it right

Euless, TX

#13 Jul 2, 2012
Exactly what I said y'all B*TCHS DONT HAVE A LIFE SO U LIKE TO F*CK WITH OTHERS! U DONT KNOW MY LIFE STORY! U DONT KNOW Y IAM! HOW IAM N IDGF IF I SPELL ROUNG OR NOT CUZ U B*TCHEZ LIKE TO BRAG GOOD FOR YOUR KIDS N IAM A FU*KN FEMALE N NO I HAVE A MEN N UNLIKE YALL I DONT SLEEP WITH EVERYONE N IF I WANNA POST FOR BI GIRL'S THEN I CAN AT LEAST I AINT ASKING FOR SEX OR BEING A F*CKIN DI*K ABOUT IT! I THINK ITS SO FUNNY YALL HAVE TIME TO POST N SAY NAGITVE STUFF ABOUT EVERY ONE N THERE ARE. OTHER THINGS YALL COULD HELP WITH ONE OF U SAID U HAVE KIDZ I CAN JUST IMAGINE WHAT U TEACH THEM MUST FILL GOOD TO LOWER YOUR SELF TO A YOUNGER PERSON LEVEL THAT ACTS BETTER THEN U N HAS HAD A MEESED UP LIFE
Hmmm

United States

#14 Jul 2, 2012
Maybe have some respect for urself n u will earn it. Posting things like this on a topix page screams u sleep around. It's harsh, but it's the truth. And if u didn't want someone commenting on ur post, u shouldn't have posted it. I wanted attention, by posting what u did u got if. Dnt b mad if someone tells u the truth.
Hmmm

United States

#15 Jul 2, 2012
And only a low esteemed person would bring kids into a debate. U obviously think like a child n I'm not bringin myself to ur standards. But I'll tell u what, no child of mine would b caught dead posting something like that. They're taught from day one to have self respect
get it right

Euless, TX

#16 Jul 2, 2012
Yeah that's what u think now n nobody put kids in it but y'all n idgf what u think obviously n for your information I have only sleep with 5 people all my life & That including my husband n yeah u didn't lower yourself to my standards u r below me
Hmmm

United States

#17 Jul 2, 2012
Including ur husband?! Lol, as a wife all I can say is omg, im not even a bible thumper, but ul get my prayers tonight. I can CLEARLY see u dgaf about ANYTHING including urself. I'm done with this stupid conversation. U cnt help a person who dnt want help gb
just my thoughts

Clinton, OK

#18 Jul 2, 2012
get it right wrote:
Exactly what I said y'all B*TCHS DONT HAVE A LIFE SO U LIKE TO F*CK WITH OTHERS! U DONT KNOW MY LIFE STORY! U DONT KNOW Y IAM! HOW IAM N IDGF IF I SPELL ROUNG OR NOT CUZ U B*TCHEZ LIKE TO BRAG GOOD FOR YOUR KIDS N IAM A FU*KN FEMALE N NO I HAVE A MEN N UNLIKE YALL I DONT SLEEP WITH EVERYONE N IF I WANNA POST FOR BI GIRL'S THEN I CAN AT LEAST I AINT ASKING FOR SEX OR BEING A F*CKIN DI*K ABOUT IT! I THINK ITS SO FUNNY YALL HAVE TIME TO POST N SAY NAGITVE STUFF ABOUT EVERY ONE N THERE ARE. OTHER THINGS YALL COULD HELP WITH ONE OF U SAID U HAVE KIDZ I CAN JUST IMAGINE WHAT U TEACH THEM MUST FILL GOOD TO LOWER YOUR SELF TO A YOUNGER PERSON LEVEL THAT ACTS BETTER THEN U N HAS HAD A MEESED UP LIFE
WOW!!! I mean just WOW!!!
well

Euless, TX

#19 Jul 2, 2012
Haisbrid
wow

Euless, TX

#21 Jul 2, 2012
Inbreeding is bad mmmkay!!!!!
sorry

Elk City, OK

#22 Jul 9, 2012
A person is who they are.it doesnt matter what sex they like.so you moms shouldnt be opening yalls loud mouths.your kids are prolly messed up cause of you.
sorry

Elk City, OK

#24 Jul 12, 2012
Real funny.:( they can't change who they are.other people show their afection to the opposite sex in public so why should gays hide?
sorry

Elk City, OK

#26 Jul 12, 2012
But its no different than a guy and a girl

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Elk City Discussions

Title Updated Last By Comments
Chip Eeds 17 min redneck 25
morgan luttrellmorgan luttrell 4 hr big un 2
Wild J's shut down at the end of this month. 4 hr sloppy 7
Josh Dove (Oct '13) 4 hr Juan Carlos 18
Kelbies getting a divorce 4 hr Juan Carlos 11
Anita archer 4 hr Juan Carlos 12
Luke Skywalker from Colorado 5 hr Delbert McFarland 2
Elk City Dating
Find my Match

Elk City Jobs

Elk City People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Elk City News, Events & Info

Click for news, events and info in Elk City

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]