Comments
1 - 12 of 12 Comments Last updated Mar 13, 2011
nosy

Jonesborough, TN

#1 Mar 11, 2011
Who,s son was the latest arrested for having "weed" in big daddy,s truck?? The same horse,s butt that slammed my child about 2 yrs ago.I think I can quote a few of his remarks "I wouldn,t put up with that, I would,t live with her," That,s just a couple,so are you gonna throw your son under the bus,if you don,t put up with him watch out Trailway.No you,ll damn well put up with it,bail him out like you did immediately so you know that saying " will come back to bite you in the a#@.Can,t wait for it to hit the news.
ballerina

Maryville, TN

#3 Mar 11, 2011
They got a Divorce, it was in the Star about a month ago.
hummm

Maryville, TN

#4 Mar 11, 2011
nosy wrote:
Who,s son was the latest arrested for having "weed" in big daddy,s truck?? The same horse,s butt that slammed my child about 2 yrs ago.I think I can quote a few of his remarks "I wouldn,t put up with that, I would,t live with her," That,s just a couple,so are you gonna throw your son under the bus,if you don,t put up with him watch out Trailway.No you,ll damn well put up with it,bail him out like you did immediately so you know that saying " will come back to bite you in the a#@.Can,t wait for it to hit the news.
Come On, and spit the names out, we might miss it on the news.(Who is BIG DADDY)
nosy

Jonesborough, TN

#5 Mar 11, 2011
Contact D.T,F. They got him ,daddy-o even gave permission to search "my truck,my son would,nt/don,t do things like that' SURPRISE!!!!! You never know who might be around. Bent way over so "IT" can bite ya in the butt. Now how many grams was it?
Thinkso

Nashville, TN

#6 Mar 11, 2011
Who r u talking about? Unless u state who u r laughing at it's not funny
hummm

Maryville, TN

#7 Mar 11, 2011
I watched the news at 6 and there was not nothing on the news about it. I told them to spit out the names, if they have the balls to post the topic, then they should post the names. Kinda hard to have an discussion when we don't know who they are talking about.
Too Funny

Kingsport, TN

#8 Mar 11, 2011
I think it's funny as hell, because I can't even understand what the original poster is trying to say!*LOL*
Thinkso

Nashville, TN

#9 Mar 11, 2011
hummm wrote:
I watched the news at 6 and there was not nothing on the news about it. I told them to spit out the names, if they have the balls to post the topic, then they should post the names. Kinda hard to have an discussion when we don't know who they are talking about.
Lol I know. What is the point of even posting it if they r the only ones in on the joke they should have just wrote it down n read it to themselves n laughed
creek to the roan

Kingsport, TN

#10 Mar 12, 2011
Hell, the only thing I can understand is big daddy got busted, and John Paul gets around. Only in Carter Co. my friends...lol!
Sandman

Johnson City, TN

#11 Mar 12, 2011
Press (1) for English.
Lmao2

United States

#12 Mar 12, 2011
Looks like nosey is too scared to state the names of who they r talking about. And John Paul prob got left cause he messin wit shonda Linda n erbody else he can
nosy

Jonesborough, TN

#13 Mar 13, 2011
CHIEF,S

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Elizabethton Discussions

Title Updated Last By Comments
TN Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 2 min WTSenior 146,112
Still no horses allowed the Tweetsie Trail 30 min gamule 23
New Sheriff in Town 1 hr jon 44
layn it down ,, nah !! 3 hr Carrie 19
TN Should state mandate immunizations? New require... (May '11) 4 hr Windy 9,328
Heaven & Hell 5 hr aliens 18
Red Ginger Buffet 5 hr ewww 10
Ed Alexander at it again. Another principal out. (Mar '13) 19 hr Yep 1,142
•••
•••
Elizabethton Dating

more search filters

less search filters

•••

Elizabethton Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Elizabethton People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Elizabethton News, Events & Info

Click for news, events and info in Elizabethton
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••