biggest sluts of clay county/ Biggest bitch at clay count high

Posted in the Clay Forum

up yours slut

Sutton, WV

#1 Jul 21, 2010
Hmm. I would have to see its a race between Emily Grose who sleeps with every guy she can get her hands on , Savanna jeffrey Who f*cks everything with a dick (including dogs) i juss dont know . theres plenty more around here that would f*ck anything with a dick. And the biggest bitch at clay county high school is , Jordan Myers and her little b*tch sister Morgan.
1 post removed
in your head

Bluefield, WV

#3 Jul 21, 2010
i dont know jenny lovings quite the b*tch too. but emily and savanna would have to be the biggest sluts. i dont know her little sisters is too.
1 post removed
up yours slut

Sutton, WV

#5 Jul 22, 2010
yes.i know jenny . and shes not a slut . emily ,savanna, and courtny have everyone beat . I mean theres a few others but yes mainly them
2 posts removed
in your head

Bluefield, WV

#8 Jul 22, 2010
no one said anything about jenny being a sl*t. i said she was a b*tch.
2 posts removed
lol

Clay, WV

#11 Jul 23, 2010
i dont appreciate u talkin about emily like that im sure u r just the same.
in your head

Bluefield, WV

#12 Jul 24, 2010
yeah and why is jordan a slut? let me guess because she has a kid. let me tell you something having a kid doesnt make you a slut. sleepin with any guy thatll hold still long enough is a slut. and yeah that would make emily and savanna sluts. not jordan or morgan. so apparently you dont know sh*t about them. by the sounds of it your just jealous little girls. get a life.
lol

Clay, WV

#13 Jul 24, 2010
nobody said they where sluts and i like jordan i dont think she is a slut but i havent seen her in a long time and idk morgan.
in your head

Bluefield, WV

#14 Jul 24, 2010
lol wrote:
nobody said they where sluts and i like jordan i dont think she is a slut but i havent seen her in a long time and idk morgan.
well im close friends with her. who are you and ill let her know? and you two can catch up.
lol

Clay, WV

#15 Jul 24, 2010
who are u i aint gonna tell u how i am do i look like an idiot to u
in your head

Bluefield, WV

#16 Jul 24, 2010
well apperently pretty damn dumb. because this is her older sister. so i mean wtf? im been standin up for her so why would i give a damn who you are . i was juss sayin ill tell her to get ahold of you if yall wanna catch up
4 posts removed
getitright

Princeton, WV

#21 Sep 2, 2010
in your head wrote:
i dont know jenny lovings quite the b*tch too. but emily and savanna would have to be the biggest sluts. i dont know her little sisters is too.
you mean jeanie loving, and no shes not you just have to get to know her..
3 posts removed
holly walker

Peterstown, WV

#25 Oct 8, 2010
in your head wrote:
i dont know jenny lovings quite the b*tch too. but emily and savanna would have to be the biggest sluts. i dont know her little sisters is too.
listen hear, jenny loving is my aunt. she is not a bitch, and whoever posted this, needs to keep their mouth shut!
savanna babyy

Princeton, WV

#26 Oct 11, 2010
up yours slut wrote:
Hmm. I would have to see its a race between Emily Grose who sleeps with every guy she can get her hands on , Savanna jeffrey Who f*cks everything with a dick (including dogs) i juss dont know . theres plenty more around here that would f*ck anything with a dick. And the biggest bitch at clay county high school is , Jordan Myers and her little b*tch sister Morgan.
..........listen here y dont u immature little bitches try to get a life and put ur real name u fake ass bitch if ur gonna talk shit learn how to back it up obviously ur jealous cuz i get more than u so get well soon bitch
2 posts removed
lulu69

Vansant, VA

#29 Nov 10, 2010
in your head wrote:
yeah and why is jordan a slut? let me guess because she has a kid. let me tell you something having a kid doesnt make you a slut. sleepin with any guy thatll hold still long enough is a slut. and yeah that would make emily and savanna sluts. not jordan or morgan. so apparently you dont know sh*t about them. by the sounds of it your just jealous little girls. get a life.
and why do you all seem to act like littl emiddle school kids? OH, THATS RIGHT!!! YOU STILL ARE and dont know what youre talking about when you talk about someone

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Clay Discussions

Title Updated Last By Comments
Nicholas County BOE! 24 min joanna 8
Danielle Acord 2 hr Close friend 6
Guys dressed like a girl 4 hr Curious 2
Amanda and ronnie Lane (Dec '10) 7 hr FORBIDDEN 8
What about Richard Cummings?? (Nov '10) Nov 21 countrygirl 14
Cameron Neal??? Nov 20 Friends 1
Cristina lane and john deere tatto Nov 19 Big puss 22
Clay Dating
Find my Match

Clay People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Clay News, Events & Info

Click for news, events and info in Clay

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 3:55 pm PST

Bleacher Report 3:55PM
Grading Houston's Positional Units in Week 12
Bleacher Report 4:56 PM
Start Bernard or Hill in Week 13?
NFL 6:38 PM
Texans' Ryan Mallett might have torn right pectoral
ESPN 7:14 PM
Source: Texans' Mallet played with pec injury
NBC Sports 4:45 AM
Chiefs nabbing defensive lineman off Steelers practice squad