who are the rats, snitches

Posted in the Calvert City Forum

First Prev
of 4
Next Last

Since: Feb 11

Benton, KY

#1 Feb 1, 2011
roman bledsoe
unknown

Pontiac, IL

#2 Apr 11, 2011
jose hernandez jr its kelly ra-anne suttons ol man! clearly seen his name on paperwork! & also Josh diggs likes to write statements on people
paul

Astoria, NY

#3 May 24, 2011
Josh Collins I have signed statements to prove it

Since: Apr 11

United States

#4 Jul 23, 2011
Ur people r snitches too for snitchen on them
KYGIRL1985

Campbellsville, KY

#5 Aug 24, 2011
Paul Wacker, Sam Chilton
KYgirlhaulinass

Campbellsville, KY

#6 Aug 24, 2011
Donna Taylor Blades, Laura Taylor Biggest Snitches in Marshall County....and sale their pu***'* for $100 a pop..if you are interested...Only extremely lonely old guys for customers right now but always accepting more...lmao
wecker hunter

Belton, KY

#7 Aug 31, 2011
jodie hatfeild

Since: Aug 11

Location hidden

#8 Aug 31, 2011
ok Logan Hodge Snitch Robbie Stephens Snitch Mathew and Christi Robertson both Married Well Known Snitches all i got to say
Snitch loverl

Paducah, KY

#10 Sep 28, 2011
Snitches are heroes. Keep snitchin'.
jack spratt

Philadelphia, PA

#11 Oct 25, 2011
RANDY FORD is a snitch
haha_damnn

Manchester, KY

#12 Nov 2, 2011
logan isn't a snitch, and i bet you wuldnt have the balls to tell em neither.
jaj

Smithland, KY

#13 Dec 4, 2011
wkybowhunter wrote:
roman bledsoe
I know roman and that is a crock of shit thanks.
jaj

Smithland, KY

#14 Dec 4, 2011
DaTruth101 wrote:
ok Logan Hodge Snitch Robbie Stephens Snitch Mathew and Christi Robertson both Married Well Known Snitches all i got to say

I dont think you know what your talking about on logan Hodge I know his whole family get a life
Jeff

Kuttawa, KY

#15 Dec 5, 2011
Word is around McCracken County that Becky Outland is on paper! She beat a charge a few years back and word is she is still up to her old ways!
KYgirlhaulinass

Benton, KY

#16 Dec 7, 2011
KYgirlhaulinass wrote:
Donna Taylor Blades, Laura Taylor Biggest Snitches in Marshall County....and sale their pu***'* for $100 a pop..if you are interested...Only extremely lonely old guys for customers right now but always accepting more...lmao
I KNOW WAT YOU MEAN YOU COULDNT OF PUT IT NO BETTER,
THERE LOW LIFE SCUM HOME WRECKN TRASH AND WELL KNOWN FOR IT TOO.
STD CARRIERS! AND THAT LITTLE TWIG DAUGHTER WANTS TO HAVE
A BABY.. WHAT THE .... IS GOING TO COME OF THAT? IM
REALLY HOPING THAT NEVER HAPPENS GOD HELP THAT CHILD
FOR REAL. AND AS 4 HER MOTHER IF THATS WAT U WANT TO
CALL HER WELL SECOND CHANCES COME ONCE IN A LIFE TIME
BABY BELEAVE THAT!TRUST NO ONE !

Since: Apr 11

United States

#17 Dec 7, 2011
Man this is sad!! All y'all snitches
FuckMC

United States

#18 Dec 10, 2011
Robbie stephens catie taylor ariel edwards dillan baucum ..... There's a lot round here

Since: Apr 11

United States

#19 Dec 10, 2011
FuckMC wrote:
Robbie stephens catie taylor ariel edwards dillan baucum ..... There's a lot round here
Catie ain't a snitch, but u is
lol

Madison, AL

#20 Dec 11, 2011
I would say just about all the ppl on topix is a snitch

Since: Apr 11

United States

#21 Dec 11, 2011
lol wrote:
I would say just about all the ppl on topix is a snitch
I ain't a snitch I went to jail for 10 and a half months for not snitchen

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 4
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Calvert City Discussions

Title Updated Last By Comments
Ashland 34 min just saying 8
Stevensons house (May '14) 11 hr punchyouintheface 10
black chrysler 300 Mon Haha 4
Hotties in Calvert apartments (Sep '12) Mon Haha 38
Food Giant Jan 25 uknowiknow 3
Clavert City After School Martial Arts Program (Jul '14) Jan 24 Plavigne 3
Tennessee river drownings over the years (Apr '14) Jan 20 linda 4
Calvert City Dating
Find my Match
More from around the web

Calvert City People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 12:31 pm PST

NBC Sports12:31PM
Source: Browns interview former Rams coach Mike Martz
NBC Sports 3:14 AM
Rams won't get chance to interview Rob Chudzinski or Alex Van Pelt
Bleacher Report 6:15 PM
Why the St. Louis Rams Must Draft Dorial Green-Beckham
NBC Sports 8:37 AM
Nathaniel Hackett interviewing for Rams offensive coordinator on Thursday
Yahoo! Sports 8:12 AM
The lure of LA for the NFL - mirage or 'must do'?