FAM

Los Angeles, CA

#22 Aug 17, 2012
ughh wrote:
Panfi, and crack head of a mother Gorda! Might as will include all that Trejo family lol
Your funny :)) like we love for people to talk about us! Its what we need. Keep on girl lol.
ughh

United States

#23 Aug 20, 2012
Blah! I'm sure u guys do... yall r nothing but drama queens!!!
omg

United States

#24 Aug 20, 2012
ughh wrote:
Blah! I'm sure u guys do... yall r nothing but drama queens!!!
agree (;
Crystal

Call, TX

#25 Aug 20, 2012
Roxane villagran
gfytww 3

United States

#26 Sep 9, 2012
nelli wrote:
No way marton , vella, and tha ass wipe.
the same I told you
lol

Fort Worth, TX

#27 Sep 9, 2012
Tony ramirez
wtf

El Monte, CA

#28 Sep 9, 2012
How's Tony Ramirez a liar?
Hurt

Crosby, TX

#29 Sep 10, 2012
My daughter in law n her kids .am so tired of them all ready .she is also turning my son into one.wish she would take the kids n get the F&& K OUT OF MY LIFE.......
Gram

Crosby, TX

#30 Sep 10, 2012
No commet
Jay

Houston, TX

#31 Sep 10, 2012
lynda from donut palace ya boy she a lier her parents dont know she sleepn around
daaamn

Houston, TX

#32 Sep 10, 2012
Yea I found out about her. I believe she has a child but damn her parents don't know. Their religion is quite different.
Jay

Houston, TX

#33 Sep 10, 2012
wit tha guy from smith brandon his name, that who she sleepn wit
WTR

Corpus Christi, TX

#34 Sep 10, 2012
Juan Rodriguez JP#1
man

Houston, TX

#35 Sep 10, 2012
Donut nut girl?! Are you serious?? Haha those ppl are strict and to themselves. Isn't she married??? Cuz marriage is strictly ruled not separation or divorce. If so when there both in it for the f***k and needing more
--WTF--

Euless, TX

#36 Sep 10, 2012
Everybody lies. Period.

“Loving Life”

Since: Jun 12

my moms hairy sweaty culo

#37 Sep 10, 2012
andy gallegos eloteman lies alot on here?;)
shiny fiddle made of gold

United States

#38 Sep 11, 2012
The Alice police chief!!
pinocchio peterson

United States

#39 Sep 11, 2012
Me me :) hehehehe
Wondering

Alice, TX

#40 Sep 11, 2012
did you start this topic, james westfall?
HUH

Haslet, TX

#41 Oct 1, 2012
The biggest liar a pastor name rios kopy

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Alice Discussions

Title Updated Last By Comments
Is H&P closing Alice yard 4 min telln u 13
congrats javier acuna 10 min Valentine 5
qu'en pensez vous de pointeur 35 min haoexin 1
Affair topic removed again 1 hr jennie 16
Why BLOCK people on F.B 1 hr Wrong word 8
who is JC Ramos dating now 2 hr lol 14
rebecca becky segura 4 hr Enter Username 8
Oil $55.91 barrel get ready for layoffs 7 hr sancho 43
Alice Dating
Find my Match
More from around the web

Alice People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Alice News, Events & Info

Click for news, events and info in Alice

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 11:37 am PST

NBC Sports11:37AM
Andre Johnson expects to return Sunday for Texans - NBC Sports
NBC Sports12:05 PM
Murray returns to practice field
NBC Sports 2:09 PM
DeMarco Murray says decision on playing this week will be up to him
ESPN 2:48 PM
Jets' Richardson: I'm on same level as Watt
NBC Sports 3:34 PM
'Super Mario' making presence felt in Buffalo - NBC Sports